Catatan Popular

Khamis, 19 Mei 2011

hidup saya !

ASSALAMUALAIKUM !


aku sangat bahagia sekarang dengan hidup aku !
dengan BESTIE yang sangat aku sayang .
aku tak perlukan CINTA selagi aku ada mereka .
kerana aku lebih memerlukan MEREKA dari se0rang insan yang bergelar TEMAN LELAKI ! hati aku tak kan sakit lagi bila aku bersama dengan semua BESTIE aku ! kerana mereka selalu ada untuk aku susah senang ! ada TEMAN LELAKI p0n buat menyakitkan hati jer , hidup aku jugak yang TERSEKSA !
setelah hidup MENYEDIRI ney , hidup aku sangat TENANG dan BAHAGIA ! aku SERONOK hidup macam ney .
sebab BESTIE saya ada ! ;)
ney l0rh BESTIE saya ,



                                      beloved BESTIE 1
                                   NUR DIYANAH [nana]



                                                         beloved BESTIE 2
                       FATIN NURUL FARAHAIN [nurul]



                                       beloved BESTIE 3
                                 MUHD AR-RAHIM [aim]



                                                        beloved BESTIE 4
                         NURUL JANNAH HUSNA [jannah]



                                      beloved BESTIE 5
                               MIMIE NURATIQA [mimie]



                                       beloved BESTIE 6
                                      NOOR ARIFF [arip]



                                      beloved BESTIE 7
                                           FAISAL [zul]



                                       beloved BESTIE 8
                           MUHD SHAIFUL AZRIZA [ep0l]




                                   beloved BESTIE 9 & 10
                                   NURUL FAZLIN [alin]
                            MUHD HAZRUL HAFIZI [apiz]



       mereka ini lah BESTIE saya yang paling saya SAYANG !
    I LOVE U SO MUCH !!

mereka d atas t0o lah BESTIE saya yang selalu ada untuk saya susah senang ! SAYA SAYANG MEREKA !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan