Catatan Popular

Isnin, 21 Mac 2011

KENAPA ?!

kenapa perlu ada sume ney ?
kenapa perlu ada CINTA ?
kenapa perlu ada KASIH SAYANG ?
kenapa perlu ada RINDU ?
kenapa perlu ada KEPERCAYAAN ?
kenapa perlu ada PERG0RBANAN ?
kalau kamu tak tahu na MENGHARGAINYA !
kenapa ??????
kenapa  dulu senang untuk kau melafazkan nye bile kau perlukan aku dan bile kau tak perlukan aku , begitu mudah kau meluahkan kata putus ! macam l0lip0p , bile manisnya kau hisap sampai habis dan batangnye kau buang macam t0o jer ! teganya kau wahai kaum ADAM ! tak salahkan kalau kami kaum hawa ingin kan BELAIAN , KASIH SAYANG  dan PERHATIAN dari kau ! aku tak minta pape p0n dari kau , aku tak inginkan KEMEWAHAN untuk bersama dengan kau kaum adam ! aku tak perlukan sume t0o . yang aku perlukan cuma KEJUJURAN dan KEIKHLASAN dari kau untuk kte sama2 mengharungi perhubungan ney sampai IKATAN yang SAH . susah sangat ker kau na lakukan per yang aku mintak ney ? aku cuma perlukan kau dan kesungguhan kau untuk sume ney !
susahkan bagi kau untuk sume ney ? aku tahu !
kenapa hati aku terus d sakiti 0leh kaum adam yang sememangnya tak ada HATI PERUT dan PERASAAN !
aku tak mungkin b0ley jadi SEPERFECT yang kau inginkan cume aku sedaya upaya untuk jadi yang terbaik untuk kau ! dan aku tak mintak kau jadi SEMPURNA d depan mata aku ! cukup l0rh dengan kasih sayang dan perhatian yang kau berikan ! aku tak minta lebih . susah sangat ker ? kenapa kau tak pernah na mengerti per sebenarnya jiwa dan perasaan kaum hawa ? kenapa kau asyik dengan EG0 kau jer ? tak na mengalah p0n kan . tak jatuh p0n harga diri kau t0o bile kau tunjuk kan sume t0o ! kenapa asyik kaum hawa jer yang perlu paham kau kaum adam ? kenapa ? kau asyik na lebih2 kan kawan2 kau ! tak ada sedikit masa p0n untuk 0wg yang kau da taburkan janji dan kasih sayang . per gunanye aku d sisi dan dalam hidup kau kalau kau abaikan aku ? perlukan aku bila kau susah dan bila kau senang kau lupakan aku ! macam t0o ker sikap kau kaum adam ? kau buat aku ney macam B0NEKA dalam hidup kau ! kadang2 aku cuba untuk paham kau macam mana tapi kau langs0ng tak pernah na bagi aku peluang untuk kenal sape kau dan kau langs0ng tak pernah na kenal aku macam mana ! sikit p0n tak ! itu untuk kebaikan kau jugak untuk teruskan perhubungan ney . aku betul2 tak paham dengan sikap kau ! sampai satu tahap kau melafazkan kata ' kte macam dulu tapi kte just kawan ' , aku b0ley terima ! tapi kau PUTUSKAN aku dengan alasan yang aku rasa kau tak pat0t cakap . kau cakap ag yang aku tak paham kau tapi pernah ker kau bagi aku peluang untuk kenal kau yang SEBENARNYA ? pernah ker ? hai , kaum adam ! kau cakap ag mungkin kte b0ley jadi KAWAN BAEK tapi pernah tak kau pikir betapa susah nye na bersikap macam t0o lebih2 ag kte pernah berC0UPLE ? aku rasa kau tak pernah pikirkan . sebab t0o kau b0ley cakap sesuka hati kau kan ! ada J0D0H tak kemana , tpi b0ley ker aku terima kau kembali kalau begini l0rh sikap kau . aku rasa kau dengan aku hanya mampu untuk BERKAWAN saja ! tak mungkin lebih dari t0o . aku harap kau akan bahagia dunia akhirat ! dan tak MENYESAL dengan keputusan yang kau LAFAZKAN ! terima kasih kerana kau hadir dalam hidup aku walau hanya SEMENTARA !
terima kasih sebab kau selalu sakitkan hati aku , kau seksa jiwa aku , kau maenkan perasaan aku , kau lupekan aku , kau abaikan aku , kau buat aku menangis dan kau buang aku dari KEHIDUPAN kau ! terima kasih atas segala2nye .
kini aku BEBAS dari kau ! bebas dari kau yang buat hidup aku MERANA ! memang betul lelaki akan jadi jahat kalau perempuan t0o maenkan dia tapi tak pernahkah kau terpikir wahai kaum adam yang perempuan p0n b0ley jadi jahat dan lagi teruk yang kau sangka kan ! sejahat mana p0n kaum hawa t0o , hati dia tetap lemah . jauh d sudut hatinya , dia masih memerlukan kau kaum adam walau sebanyak mana p0n kau luka dan sakitkan hati dia !
sedar l0rh kaum ADAM ! tuhan akan balas balik per yang kau dah buat kat aku walaupun bukan sekarang !
TERIMA KASIH !!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan