Catatan Popular

Jumaat, 20 Mei 2011

ASSALAMUALAIKUM , PEACE !

yer , memang aku tak boleh LUPAKAN kau !
aku MENGAKU !
kau ajar aku erti PERSAHABATAN , SAYANG , RINDU , CINTA , KEBAHAGIAAN , SUKA , DUKA , BENCI , KASIH , SEMUANYE l0rh senang kata !
tapi satu jer kau lupa untuk ajar aku macam mana na LUPAKAN KAU ! baguskan kau buat aku macam ney , aku harap kau tak MENYESAL !!
kenapa kau buat aku macam ney , sedangkan aku begitu SETIA terhadap kau . aku IKHLAS dan JUJUR terhadap kau dan hubungan kita tapi kau senang2 jer tinggalkan aku untuk orang yang dah tinggalkan kau !
yer aku tahu dari dulu lagi sebelum kita COUPLE , kau memang tak ada HATI untuk aku bukan tapi aku TERIMA jugak sebab perasaan SAYANG dalam diri aku terhadap kau !
memang dulu kita pernah couple tapi PERANGAI kau tak macam ney dulu . aku mengaku aku memang MENYESAL lepaskan kau dulu dan sekarang aku da terima BALASAN kerana tinggalkan kau dulu ! memang aku sedih sangat sebab lepaskan kau dan sekarang bila kita couple balik , SUNGGUH tuhan jer yang tahu BAHAGIANYA aku !
aku janji pada diri aku yang aku akan 100% dalam hubungan kita kali ney sebab aku yakin kau TERBAIK untuk aku dan aku BERSYUKUR kerana d beri PELUANG kedua untuk BAHAGIA bersama kau !
SEKARANG KAU DAN AKU HANYA KENANGAN !!
bila kau buat aku macam ney , kau tahu aku takkan MARAH dan BENCI kau sebab kau dah ubah diri aku dari NEGATIF ker POSITIF . sebab t0o dengan senang dan suka kau buat aku macam ney ! kau mainkan perasaan aku , kau bodohkan aku dan aku ney kau anggap tempat kau lepaskan rasa BOSAN dan TENSION kau !
kau buat aku ney macam BONEKA kau kan !
sekarang kita kawan , kau sendiri yang lafazkan PERSAHABATAN t0o ! 0ke aku terima kita kawan tapi ada kau layan aku macam KAWAN kau ? tak ada kan .
sampai satu masa , tahu2 jer kau masuk HOSPITAL .
itu pun aku tak tahu kalau orang yang kau SAYANG SANGAT t0o tak bagitahu aku . pape p0n THANKS k kat DIA .
bila aku pikir2 balik patut ker aku DATANG tengok kau atau buat BODOH jer . hurm , walau macam mana kau buat aku , aku tetap datang tengok kau sebagai KAWAN walaupun aku tahu hati kau takada untuk aku ! dan terima kasih l0rh kerana layan aku macam orang BODOH  kat situ depan KAWAN2 kau !
EGO sangat l0rh kau ney kan ! HAHA , kau ingat ego kau boleh buat kau SENANG dan BAHAGIA l0rh eh .. mimpi l0rh kau d SIANG hari ! pape p0n kau dah tak ada dalam KAMUS HIDUP aku buat selamanye . bagi aku , kau adalah MIMPI paling BURUK yang pernah aku ALAMI ! TERIMA KASIH ATAS SEGALANYA ! aku harap kau BAHAGIA !

Tiada ulasan:

Catat Ulasan